Jak bude probíhat naše spolupráce

Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia.

1. Pošlete nám poptávku

Vyplňte nezávazný formulář, zavolejte nebo nám pošlete email s potávkou (kontakty najdete zde >>)


2. Nezávazná konzultace

Osobní nezávazná schůzka slouží k tomu abychom se vzájemně poznaly a ujasnily si Vaše očekávání. 

Stanovíme si celkový rozpočet, vymezíme počet a druh místností, které podstoupí redesign a určíme, co chcete v interiéru změnit (barevnost, dispozice, doplňky…). 

Pokud ještě nemáte jasnou představu, společně probereme možnosti, které Vám pomohou si vše ujasnit.

Pokud se po skončení schůzky rozhodnete, že máte zájem o další spolupráci, interiér detailně nafotíme a zaměříme.

Tato konzultace je zdarma a nezavazuje Vás k další spolupráci. Účtujeme pouze dopravu viz ceník.


3. Kalkulace a potvrzení objednávky

Do 2 pracovních dní od společné schůzky Vám pošleme celkovou kalkulaci redesignu, kterou si odsouhlasíme. Poté si potvrdíme závaznou objednávkou, na jejímž základě Vám pošlu zálohovou fakturu (30 % z celkové částky).


4. Grafický návrh

Do 5 pracovních dní od uhrazení zálohy Vám pošlu první grafický návrh. Tento návrh se nadále může a nemusí upravovat dle Vašich požadavků.


5. Doplacení objednávky

Když je návrh redesignu finální, vystavím konečenou fakturu pro doplacení objednávky.


6. Realizace redesignu

Redesign můžete realizovat vlastní cestou, nebo ho zadáte nám. V tom případě bychom se na další společné schůzce domluvili na průběhu realizace (samostatná cenová nabídka).

Vytvořte si webové stránky zdarma!